søndag 3. oktober 2010

Symodus før torgdag

Ville bare informere om at lørdag 9.oktober skal jeg ha stand sammen med min venninne fru hekkel!

hun hekler, jeg syr :-)

sted: Øyranene Torg som ligger like ved togstasjonen i arna. Så om du tar toget, så stopper du i arna og går bare gjennom undergangen som går til bussene så er du ved Øyrane torg. Det blir også tilbud i alle butikkene og mange andre som har stands. Jeg kommer til å være der fra klokken 12-18 :-)

Tenk julegaver nå. Det er jo alltid gøyt å få noe ingen andre har. og det er en garanti hos meg, jeg masseproduserer ikke, hvert plagg er unikt!
Jeg har både en god del vesker og nett som passer til alle typer kvinner, eller menn.. og masse gøyale barneklær. Jeg kan nevne at jeg har laget en del forklekjoler, som er den perfekte kjole hele året. Om sommeren kan den brukes med bare en t-skjorte og shorts, mens om vinteren pynter den kjempefint over varme gode ullklær. Forklekjoler er også fine som tunikaer over dongeribukser. Jeg har oså laget et par skjørt og en del bukser som er greit å ha nå til høsten. noen jakker er der også.

Jeg har over 30 nye produkter som ikke er publisert på nettet enda, så kom gjerne innom før å kjøpe noe, ta en prat, eller bare før å bli inspirert! :-) ønsker alle som leser en nydelig regnværsdag!!! klem fra lillis :-)

2 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Så kjekt, får se om vi ikke får tatt en tur:-) Synd du ikke var med ute i Salhus i år...

manja sa...

Lykke til på torgdagen :)