tirsdag 15. januar 2008

Forklær i friske farger fra 1 år *solgt*






Disse forklekjolene har jeg sydd etter en gammel oppskrift jeg fikk av min grandtante. Stoffene kommer fra fretex og min svigermormors kistebunn. En kan bruke forklekjolene både på retten og på vrangen alt etter hva en ønsker. Passer fra ett år og oppover. Kan kjøpes for 250,- per stykk.




Dette grønne forkleet har bare knapper på retten, som er vist. Foret er blomstrete flanell, deilig og mykt.












Dette er ett og samme forkle. Det har knapper på begge sider.










Dette er ett og samme forkle, med knapper på begge sider. Dette er min favoritt blant disse tre.










Her er nærbilde av de søte knappene.




1 kommentar:

Lillian Risholm sa...

Det grønne forkleet er gitt bort i gave, så det er ikke ledig lengre.